2019年10月26日 星期六

106學年度教學優良教師

 

非常感謝政治大學把這個獎項頒給我,對我而言,這是一個莫大的榮耀。

感謝外文中心每位同仁的幫助與支持。

感謝我所有的學生,你們是最棒的學生。你們每個人都在語言學習方面,表現出非常好的學習能力和表現。

我很高興在過去這些年來,能擔任你們的老師。希望你們都享受而且學會基本的溝通技巧。而更重要的是,希望我的課程是你們進入西班牙和拉丁美洲世界的第一步。

請記得,無論你們在哪,我都永遠會是你們的老師和朋友。

Thanks to National ChengChi University for this award. It is a big honor for me.

Thanks to all the personnel of Foreign Language Center for your constant help and support.

Thanks to all my wonderful students. All of you are great and with a lot of abilities in language.

I am so glad to be your teacher during this year. Hope that you enjoyed and learned some basic communications skills. But the most important I wish the course is your first step into the wonderful Spaniard and Latin American world.

Remember, no matter where you are, I will be your teacher and friend forever.


沒有留言:

張貼留言

Tus comentarios y sugerencias son muy valiosos.