2020年9月28日 星期一

107學年度教學優良教師



Thanks to National Cheng Chi University for this award. It is a big honor.

Thanks to all the personnel of Foreign Language Center for your constant help and support.

Thanks to all my wonderful students. I am so glad to be your teacher during this year. 

Hope that you enjoyed and learned some basic communications skills. But the most important I wish the course is your first step into the wonderful Spaniard and Latin American world.

 

非常感謝政治大學把這個獎項頒給我,對我而言,這是一個莫大的榮耀。

感謝外文中心每位同仁的幫助與支持。

感謝我所有的學生,我很高興在過去這些年來,能擔任你們的老師。 

希望你們都享受而且學會基本的溝通技巧。而更重要的是,希望我的課程是你們進入西班牙和拉丁美洲世界的第一步。









沒有留言:

張貼留言

Tus comentarios y sugerencias son muy valiosos.